Mieszkasz w Warszawie i jesteś w trakcie poszukiwań pracy w branży sprzedaży? Dowiedz się na jakie stanowiska pracy możesz aplikować oraz gdzie możesz ich szukać.
Warszawa, to miejscowość, w której zamieszkuje powyżej 2,6 miliona ludzi. Stolica Polski jest największym pod względem ludności miastem w naszym kraju! Dowiedz się, jaką pracę w sprzedaży możesz tam znaleźć oraz gdzie jej warto szukać.
Pracuj w Warszawie jako przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy zajmuje się bezpośrednią sprzedażą produktów lub usług klientom danej firmy. To stanowisko pracy często wiąże się podróżami po miejscowościach w Polsce w celu zdobywania nowych klientów lub podtrzymywania kontaktów z klientami. Innymi obowiązkami przedstawiciela handlowego są następujące czynności:
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej dobry wizerunek,
- organizowanie własnej pracy,
- realizowanie celów biznesowych firmy,
- obsługiwanie klientów,
- przedstawianie oferty klientom,
- doradzanie klientom,
- wymyślanie akcji marketingowych firmy i ich wdrażanie,
- obserwowane trendów rynku,
- uczestniczenie w targach branżowych.
Znajdź pracę jako: Przedstawiciel handlowy.
Pracuj w Warszawie jako doradca klienta
Doradca klienta zajmuje się przede wszystkim obsługą ludzi zainteresowanych danym produktem lub usługą. Osoba pracująca w tym zawodzie powinna być komunikatywna i otwarta na ludzi, gdyż to właśnie z nimi najczęściej spotyka się w pracy. Innymi obowiązkami na tym stanowisku są m.in.
- aktywna sprzedaż,
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunek,
- dbanie o estetykę sklepu (dbanie o czystość miejsca pracy)
- rozpakowywanie towaru,
- ułożenie towaru na półkach,
- przyjmowanie zwrotów,
- realizowanie celów biznesowych przedsiębiorstwa.
Pracuj w Warszawie jako ekspert do spraw produktów finansowych
Ekspert ds. produktów finansowych powinien mieć ukończoną co najmniej szkołę średnią. Jeśli chodzi o cechy charakteru, które będą przydatne na stanowisku eksperta, to oczywiście jest to bycie komunikatywnym i otwartym na ludzi, ponieważ praca ta polega również na nawiązywaniu kontaktów z potencjalnymi klientami. Osoba na danym stanowisku zajmuje się także:
- wypełnianiem celów sprzedażowych i biznesowych firmy,
- pozyskiwaniem nowych klientów i nawiązywaniem z nimi długotrwałych kontaktów,
- prezentowaniem oferty banku klientom,
- doradzaniem klientom w sprawach bankowych,
- reprezentowaniem firmy i budowaniem jej dobrego wizerunku.
Pracuj w Warszawie jako inżynier wsparcia sprzedaży/kosztorysant
Aby zostać inżynierem wsparcia sprzedaży/kosztorysantem należy m.in. ukończyć studia na kierunku technicznym, posiadać wiedzę z zakresu elektryki oraz posiadać zdolność do czytania schematów budowlanych. W zakresie obowiązków na danym stanowisku znajdują się:
- analizowanie dokumentów firmy,
- opracowywanie kosztorysów instalacji systemów,
- optymalizowaniem kosztorysów (cenowo i technicznie),
- przygotowywanie przedmiarów robót wg projektów.
Pracuj w Warszawie jako inżynier produktu
Na to stanowisko pracodawcy cenią u aplikujących wieloletnie doświadczenie w branży sprzedażowej oraz wymagają ukończenia studiów technicznych. Inżynier produktu zajmuje się przede wszystkim:
- wprowadzaniem nowych towarów/usług,
- analizą danego rynku, w jakim znajduje się branża,
- przygotowaniem dokumentacji technicznej,
- aktualizowaniem dokumentacji technicznej,
- przeprowadzaniem szkoleń związanych z danym produktem,
- wspieraniem działań handlowych firmy,
- reprezentowaniem firmy i dbaniem o jej dobry wizerunek.
Pracuj w Warszawie jako regionalny kierownik sprzedaży
Regionalnym kierownikiem sprzedaży może zostać osoba odpowiedzialna, uczciwa, precyzyjna i sprawiedliwa. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należą następujące obowiązki:
- realizowanie celów biznesowych firmy,
- kierowanie sklepami w danym regionie, w tym kierowanie zespołem pracowników, szkolenie pracowników, wyznaczanie celów biznesowych w sklepach
- raportowanie spraw przedsiębiorstwa do zarządu,
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej dobry wizerunek.
Pracuj w Warszawie jako pracownik działu marketingu w sprzedaży
Pracownik działu marketingu zajmuje się m.in.:
- przygotowaniem planu marketingowego przedsiębiorstwa,
- doskonaleniem sklepu internetowego firmy,
- działaniem w kanałach społecznościowych firmy,
- analizowaniem efektów marketingowych,
- współpracowaniem z kontahentami,
- współpracowaniem z innymi działami w firmie,
- reprezentowaniem firmy i dbaniem o jej dobry wizerunek.
Pracuj w Warszawie jako business development manager – additive manufacturing
Od business development managera wymaga się m.in. ukończenia studiów wyższych inżynierskich, świetnej znajomości języka angielskiego, znajomości w obszarach stali narzędziowych, doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu narzędzi. Osoba na danym stanowisku zajmuje się głównie:
- rozwojem sprzedaży elementów budowanych w technologii druku 3D,
- przygotowaniem oferty sprzedaży,
- obsługą klienta, w tym doradzaniem mu w sprawach technicznych,
- projektowaniem narzędzi w oparciu o dane technologie przedsiębiorstwa,
- wymyślaniem i kreowaniem planów projektowych dla produktów,
- sporządzaniem strategii rynkowej w danym przedsiębiorstwie,
- reprezentowaniem firmy i dbaniem o jej dobry wizerunek.