aipkrakow.pl

Blog w tematyce biznesu, finansów i pracy.

Praca

Jaką pracę można znaleźć w Warszawie?

Jaką pracę można znaleźć w Warszawie?

Mieszkasz w Warszawie i jesteś w trakcie poszukiwań pracy w branży sprzedaży? Dowiedz się na jakie stanowiska pracy możesz aplikować oraz gdzie możesz ich szukać.

Warszawa, to miejscowość, w której zamieszkuje powyżej 2,6 miliona ludzi. Stolica Polski jest największym pod względem ludności miastem w naszym kraju! Dowiedz się, jaką pracę w sprzedaży możesz tam znaleźć oraz gdzie jej warto szukać.

Pracuj w Warszawie jako przedstawiciel handlowy

Przedstawiciel handlowy zajmuje się bezpośrednią sprzedażą produktów lub usług klientom danej firmy. To stanowisko pracy często wiąże się podróżami po miejscowościach w Polsce w celu zdobywania nowych klientów lub podtrzymywania kontaktów z klientami. Innymi obowiązkami przedstawiciela handlowego są następujące czynności:

  • reprezentowanie firmy i dbanie o jej dobry wizerunek,
  • organizowanie własnej pracy,
  • realizowanie celów biznesowych firmy,
  • obsługiwanie klientów,
  • przedstawianie oferty klientom, 
  • doradzanie klientom,
  • wymyślanie akcji marketingowych firmy i ich wdrażanie,
  • obserwowane trendów rynku,
  • uczestniczenie w targach branżowych.

Znajdź pracę jako: Przedstawiciel handlowy.

Pracuj w Warszawie jako doradca klienta

Doradca klienta zajmuje się przede wszystkim obsługą ludzi zainteresowanych danym produktem lub usługą. Osoba pracująca w tym zawodzie powinna być komunikatywna i otwarta na ludzi, gdyż to właśnie z nimi najczęściej spotyka się w pracy. Innymi obowiązkami na tym stanowisku są m.in.

  • aktywna sprzedaż,
  • reprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunek,
  • dbanie o estetykę sklepu (dbanie o czystość miejsca pracy)
  • rozpakowywanie towaru,
  • ułożenie towaru na półkach,
  • przyjmowanie zwrotów,
  • realizowanie celów biznesowych przedsiębiorstwa.

Pracuj w Warszawie jako ekspert do spraw produktów finansowych

Ekspert ds. produktów finansowych powinien mieć ukończoną co najmniej szkołę średnią. Jeśli chodzi o cechy charakteru, które będą przydatne na stanowisku eksperta, to oczywiście  jest to bycie komunikatywnym i otwartym na ludzi, ponieważ praca ta polega również na nawiązywaniu kontaktów z potencjalnymi klientami. Osoba na danym stanowisku zajmuje się także:

  • wypełnianiem celów sprzedażowych i biznesowych firmy,
  • pozyskiwaniem nowych klientów i nawiązywaniem z nimi długotrwałych kontaktów,
  • prezentowaniem oferty banku klientom,
  • doradzaniem klientom w sprawach bankowych,
  • reprezentowaniem firmy i budowaniem jej dobrego wizerunku.

Pracuj w Warszawie jako inżynier wsparcia sprzedaży/kosztorysant

Aby zostać inżynierem wsparcia sprzedaży/kosztorysantem należy m.in. ukończyć studia na kierunku technicznym, posiadać wiedzę z zakresu elektryki oraz posiadać zdolność do czytania schematów budowlanych. W zakresie obowiązków na danym stanowisku znajdują się:

  • analizowanie dokumentów firmy,
  • opracowywanie kosztorysów instalacji systemów,
  • optymalizowaniem kosztorysów (cenowo i technicznie),
  • przygotowywanie przedmiarów robót wg projektów.

Pracuj w Warszawie jako inżynier produktu

Na to stanowisko pracodawcy cenią u aplikujących wieloletnie doświadczenie w branży sprzedażowej oraz wymagają ukończenia studiów technicznych. Inżynier produktu zajmuje się przede wszystkim:

  • wprowadzaniem nowych towarów/usług,
  • analizą danego rynku, w jakim znajduje się branża,
  • przygotowaniem dokumentacji technicznej,
  • aktualizowaniem dokumentacji technicznej,
  • przeprowadzaniem szkoleń związanych z danym produktem,
  • wspieraniem działań handlowych firmy,
  • reprezentowaniem firmy i dbaniem o jej dobry wizerunek.

Pracuj w Warszawie jako regionalny kierownik sprzedaży

Regionalnym kierownikiem sprzedaży może zostać osoba odpowiedzialna, uczciwa, precyzyjna i sprawiedliwa. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należą następujące obowiązki:

  • realizowanie celów biznesowych firmy,
  • kierowanie sklepami w danym regionie, w tym kierowanie zespołem pracowników, szkolenie pracowników, wyznaczanie celów biznesowych w sklepach
  • raportowanie spraw przedsiębiorstwa do zarządu,
  • reprezentowanie firmy i dbanie o jej dobry wizerunek.

Pracuj w Warszawie jako pracownik działu marketingu w sprzedaży

Pracownik działu marketingu zajmuje się m.in.:

  • przygotowaniem planu marketingowego przedsiębiorstwa,
  • doskonaleniem sklepu internetowego firmy,
  • działaniem w kanałach społecznościowych firmy,
  • analizowaniem efektów marketingowych,
  • współpracowaniem z kontahentami,
  • współpracowaniem z innymi działami w firmie,
  • reprezentowaniem firmy i dbaniem o jej dobry wizerunek.

Pracuj w Warszawie jako business development manager – additive manufacturing

Od business development managera wymaga się m.in. ukończenia studiów wyższych inżynierskich, świetnej znajomości języka angielskiego, znajomości w obszarach stali narzędziowych, doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu narzędzi. Osoba na danym stanowisku zajmuje się głównie:

  • rozwojem sprzedaży elementów budowanych w technologii druku 3D,
  • przygotowaniem oferty sprzedaży, 
  • obsługą klienta, w tym doradzaniem mu w sprawach technicznych,
  • projektowaniem narzędzi w oparciu o dane technologie przedsiębiorstwa,
  • wymyślaniem i kreowaniem planów projektowych dla produktów,
  • sporządzaniem strategii rynkowej w danym przedsiębiorstwie,
  • reprezentowaniem firmy i dbaniem o jej dobry wizerunek.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *